Programările pentru depunerea cererii  pentru eliberarea C.E.I. se vor realiza online, prin accesarea portalului HUB  Servicii M.A.I.
      
        
          
            
              
                
                  
                    
                      
                         
                                    https://hub.mai.gov.ro/cei/programari/harta
                      
                    
                  
                
              
            
          
        
      
       
      Atenție!
      Programarea  este gratuită şi netransmisibilă, iar înainte de completarea programării  solicitantul trebuie să se asigure că deţine toate actele necesare aferente  motivului de eliberare a actului de identitate.
      Accesul la  ghişeu în vederea depunerii cererii de eliberare a actului de identitate se  face la data şi ora programate.
      Neprezentarea  la data şi ora programată, neconformitatea datelor din formularul de programare  sau lipsa actelor necesare duc la anularea programării.
      Nu se fac  programări pentru zilele nelucrătoare stabilite sau anunţate ulterior prin  acte normative, zile în care nu se desfăşoară activitate de lucru cu publicul.
      Cererile  pentru eliberarea cărţii electronice de identitate se depun personal.
      Prin  continuarea procedurii de programare online, solicitantul este de acord cu  prelucrarea datelor cu caracter personal, cu respectarea condiţiilor de  legalitate prevăzute la articolul 6, alin.1, lit.a) şi e) din Regulamentul (UE)  679/2016 al Parlamentului European şi al Consiliului privind protecţia  persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal  şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei  95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor). 
      Datele personale  sunt colectate în scopul efectuării programării şi sunt procesate în condiţii  de securitate prin mecanisme automatizate şi asistate de operator prin  intermediul aplicaţiilor informatice administrate de către Direcţia pentru  Evidenţa Persoanelor şi Administrarea Bazelor de Date din cadrul Ministerului  Afacerilor Interne, fiind transmise ulterior autorităţilor din cadrul administraţiei  publice locale responsabile cu emiterea documentelor.