.

RO

HU

 

DEPUNEREA CERERII DE ELIBERARE A CERTIFICATULUI

PRIVIND DOMICILIUL ÎNREGISTRAT ÎN REGISTRUL NAȚIONAL DE EVIDENȚĂ A PERSOANELOR

 

 

Pentru eliberarea certificatului, este necesar ca solicitantul să se adreseze personal sau prin împuternicit cu procură specială ori împuternicire avocațială, Direcției Generale de Evidență a Persoanelor Mureș cu sediul în mun. Târgu Mureș, str. Primăriei nr. 2, etaj 1, biroul 12.

Cererea, potrivit  anexei nr. 1 (timp de completare de aprox. 3 min), va fi însoţită de următoarele documente:

- actul de identitate în original;

- procura specială în original şi, după caz, traducerea acesteia în limba română, legalizată, de asemenea în original, în situația în care documentul este autentificat de către autoritatea străină competentă, dacă se solicită eliberarea Certificatului prin împuternicit;

- împuternicirea avocațială, dacă se solicită eliberarea Certificatului prin avocat, împuternicit de către titular sau de către reprezentantul legal al acestuia, emisă cu respectarea prevederilor Legii nr. 51/1995 pentru organizarea şi exercitarea profesiei de avocat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi Statutului profesiei de avocat, adoptat prin Hotărârea Consiliului Uniunii Naţionale a Barourilor din România nr. 64/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

- actul de identitate al mandatarului în original, dacă Certificatul se solicită prin împuternicit sau avocat.