R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 122
din 25 iulie 2013
privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru Camera Agricolă Județeană Mureș

Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr.14.002 din 18 iulie 2013 a Serviciului Resurse Umane, prin care se propune spre aprobare organigrama și statul de funcții pentru Camera Agricolă Județeană Mureș, precum și avizul comisiilor de specialitate,
În aplicarea prevederilor art.4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.77/2013 pentru stabilirea unor măsuri privind asigurarea funcționalității administrației publice locale, a numărului de posturi și reducerea cheltuielilor la instituțiile și autoritățile publice din subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea Guvernului ori a ministerelor,
Cu respectarea prevederilor art. III din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.63/30.06.2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare,
Având în vedere avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici nr.25807 din 16.07.2013,
În temeiul art.91 alin.(1), lit. "a" și alin.(2), lit."b"și "c" precum și ale art.97, alin.(1) din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

hotărăște:

Art.1. Se aprobă organigrama și statul de funcții ale Camerei Agricole Județene Mureș, cu un număr de 21 de funcții publice, conform anexelor 1-2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Directorul executiv al Camerei Agricole Județene Mureș răspunde de ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri.

 

PREȘEDINTE
Ciprian Dobre
Contrasemnează
SECRETAR
Aurelian - Paul Cosma

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Nr. 14.002 din 18 iulie 2013

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru Camera Agricolă Județeană Mureș

Camera Agricolă Județeană Mureș este o instituție publică înființată sub autoritatea Consiliului Județean Mureș prin reorganizarea oficiilor/centrelor de consultanță agricolă județene, aflate în subordinea Agenției Naționale de Consultanță Agricolă potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr.1609/2009.
În structură organizatorică a Camerei Agricole Județene Mureș, fundamentată pe 25 de posturi - funcții publice, erau la data de 29 iunie 2013 un număr de 4 funcții publice vacante, după cum urmează:
   - 1 funcție publică de șef birou la Biroul Informare, Comunicare, Elaborare Proiecte și Documentații pentru accesarea de Fonduri;
   - 3 funcții publice de execuție de consilier, clasa I, grad superior la Serviciul Asistență de Specialitate în Domeniul Agriculturii și Conexe.
Prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr.77/29.06.2013 s-au stabilit unele măsuri privind asigurarea funcționalității administrației publice locale, stabilirea numărului de posturi și reducerea cheltuielilor la instituțiile și autoritățile publice.
Astfel, potrivit prevederilor art.1, alin.(1), lit."d" din actul normativ menționat, începând cu data de 29 iunie 2013 se desființează posturile vacante din instituțiile publice locale, astfel cum sunt definite la art. 2 pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare. De asemenea actul normativ mai sus amintit stabilește la art.1, alin.(2) unele excepții cu privire la posturile vacante desființate.
În ceea ce privește Camera Agricolă Județeană Mureș, funcția publică de conducere de șef birou se încadrează la excepția prevăzută de art.1, alin.(2), lit."g" din Ordonanța de urgență nr.77/2013 iar cele trei funcții publice de execuție vacante de la Serviciul Asistență de Specialitate în Domeniul Agriculturii și Conexe se desființează.
Prin urmare, structura organizatorică propusă spre aprobare a fost fundamentată pe un număr de 21 de posturi, funcții publice, după cum urmează:
   - 1 director executiv;
   - 1 șef serviciu;
   - 1 șef birou
   - 18 funcții publice de execuție
Precizăm că proiectul de organigramă respectă nomelor de structură reglementate de Ordonanța de urgență nr.77/2013 și respectiv procentul maxim de 12% funcții publice de conducere din totalul posturilor.
Având în vedere cele de mai sus, se supune spre dezbatere în plenul Consiliului Județean Mureș proiectul de hotărâre privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru Camera Agricolă Județeană Mureș.

 

PREȘEDINTE,
Ciprian Dobre