R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR.95
din 26 iulie 2012
privind modificarea Structurii organizatorice, a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș

Consiliul Județean Mureș,
Văzând Expunerea de motive nr.12919 din 18.VII. 2012 a Serviciului Resurse Umane cu privire la modificarea Structurii organizatorice, a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș, precum și avizele comisiilor de specialitate,
Cu respectarea prevederilor art. III din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.63/30.06.2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare,
În temeiul dispozițiilor art.91, alin.(1) lit. "a", alin. (2) lit."c" și respectiv ale art.97, alin.(1) din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

hotărăște :

Art.1. (1) Organigrama aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș, aprobată prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.76/26.05.2011, se modifică în sensul constituirii Cabinetului demnitarului, compartiment aflat în directa subordonare a Președintelui Consiliului Județean Mureș.
(2) Constituirea noului compartiment, format din 4 posturi, se face prin transformarea unor posturi vacante din structura Direcției Economice - Serviciul Administrativ Gospodăresc, cu încadrarea în numărul maxim de 150 de posturi existent.
Art.2. Statul de funcții pentru Cabinetul demnitarului - structura nou creată, este prevăzut în anexa 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Capitolul II al Regulamentului de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș, aprobat prin H.C.J.M. nr.76/26.05.2011, se completează prin introducerea art.8^1 al cărui conținut se regăsește în anexa 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Prevederile anexei 2 la prezenta hotărâre vor fi aduse la cunoștința personalului din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș, prin grija secretarului județului, a directorilor executivi ai direcțiilor de specialitate și a șefilor de servicii.
Art.5. De ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri răspunde Serviciul Resurse Umane din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

 

PREȘEDINTE
Ciprian Dobre
Contrasemnează
SECRETAR
Aurelian Paul Cosma

 


 

ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
SERVICIUL RESURSE UMANE
Nr.12919 din 18 iulie 2012

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind modificarea Structurii organizatorice, a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș

Cu respectarea prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.110 din 12 august 2010, modificată prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.161/2010, și respectiv Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.63/2011, s-au aprobat organigrama și statul de funcții pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș, cu un număr total de 150 de posturi.
În conformitate cu prevederile art.105, alin.(1) din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală republicată, cu modificările și completările ulterioare "Președintele consiliului județean poate înființa, în limita numărului maxim de posturi aprobate, cabinetul președintelui, compartiment distinct, format din maximum 4 persoane."
Personalul din cadrul cabinetului președintelui este numit și eliberat din funcție de președintele consiliului județean și își desfășoară activitatea în baza unui contract individual de muncă pe durată determinată, încheiat în condițiile legii, pe durata mandatului președintelui consiliului județean. Atribuțiile personalului din cadrul acestui compartiment se stabilesc prin dispoziție a președintelui consiliului județean.
În cadrul Serviciului Administrativ Gospodărire - Direcția Economică sunt 4 posturi vacante de natură contractuală, după cum urmează: 1 post de consilier gradul IA, 2 posturi de îngrijitor și 1 post șofer. Pentru încadrarea în numărul maxim de personal stabilit potrivit prevederilor O.U.G. n.63/2010 considerăm oportună constituirea Cabinetului demnitarului prin transformarea acestor posturi de natură contractuală, care nu necesită aviz al A.N.F.P.
Totodată, luând în considerare modificările intervenite în structura organizatorică a instituției, Regulamentul de organizare și funcționare al aparatului de specialitate al Consiliului Județean Mureș, aprobat prin anexa 3 la Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.76/2011, se impune a fi completat, prin includerea sarcinilor specifice compartimentului nou creat. Cu respectarea prevederilor art.66, alin.(4) din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată cu modificările și completările ulterioare, atribuțiile personalului din cadrul cabinetului demnitarului se vor stabili prin dispoziție a președintelui Consiliului Județean Mureș.
Având în vedere cele de mai sus, se supune spre aprobarea proiectul de hotărâre privind modificarea Structurii organizatorice, a Statului de funcții și a Regulamentului de organizare și funcționare pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș.

 

PREȘEDINTE,
Ciprian Dobre