 
                          
                                  ROMÂNIA                                                   
                      JUDEȚUL MUREȘ                                         
                             PROIECT  
                   CONSILIUL JUDEȚEAN                                         
 din 12 august 2010
            Văzând
Expunerea de motive nr. 553 din 6 august 
          În
aplicarea prevederilor art. III-VI din Ordonanța de Urgență a Guvernului
nr.63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr.273/2006 privind
finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare,
          În
conformitate cu prevederile art.107, art.111, art.112 (1) din Legea nr.188/1999
privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările
ulterioare, și cele ale art. XVI din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru
asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor
publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției,
          Potrivit prevederilor
Legii-cadru nr.330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din
fonduri publice, 
În
temeiul art.91 alin.(1), lit. "a" și alin.(2), lit."b"și
"c" precum și ale art.97, alin.(1) din Legea administrației publice
locale nr.215/2001, republicată
 
hotărăște : 
          Art.1.
Se aprobă organigrama și statul de funcții ale Camerei Agricole  Județene Mureș, cu un număr de 25 de posturi,
conform anexelor 1 și 2, care fac parte integrantă din prezenta
hotărâre.
          Art.2. Cu data prezentei se abrogă anexele
2 și 3 
          Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a
prezentei hotărâri se însărcinează conducerea executivă a Camerei Agricole Județene
Mureș. 
                    
                                                                  AVIZAT PENTRU LEGALITATE                   Lokodi Edita Emöke                                                
                                                                                                             SECRETAR
                                                                          
     Aurelian
Paul Cosma  
                           
           ROMÂNIA
     JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL
JUDEȚEAN
CAMERA
AGRICOLĂ JUDEȚEANĂ MUREȘ
Nr.553
din  6 august 2010
EXPUNERE DE MOTIVE
          Prin Hotărârea Consiliului Județean
Mureș nr.25 din 25 februarie 2010, s-au aprobat organigrama și statul de
funcții ale Camerei Agricole Județene Mureș, cu un umăr total de 30 de posturi,
funcții publice, după cum urmează:
Ø 
Funcții publice de conducere  1;
Ø 
Funcții publice de execuție  29;
Prin
Anexa 
În
aplicarea prevederilor actului normativ mai sus amintit Instituția Prefectului
 Județul Mureș, sub nr.11199/09.07.2010, ne-a comunicat numărul maxim de
posturi din aparatul de specialitate al Consiliului Județean Mureș precum și
din instituțiile publice județene înființate prin hotărâri ale Consiliului
Județean Mureș, stabilit în funcție de numărul populației și de categoria din
care face parte județul. 
          Astfel, la data de 31.12.2009,
populația județului Mureș fiind de 580 672 locuitori, s-a stabilit numărul
maxim de 536 posturi, potrivit pct.1 din anexa 
          În aplicarea prevederilor legale mai
sus amintite, față de organigrama anterior aprobată se reduce numărul de
posturi din cadrul Camerei Agricole Județene Mureș cu 5 funcții publice de
execuție. Pentru a asigura funcționalitatea instituției s-au configurat în
cadrul acestei instituții trei funcții publice de conducere: director executiv,
un șef serviciu și un șef birou, instituția urmând să aibă în structură  25 de funcții publice grupate pe un serviciu,
un birou și două compartimente, cu:
Ø 
3 funcții publice de conducere;
Ø 
22 funcții publice de execuție;
          Având
în vedere cele de mai sus se supune spre aprobarea proiectul de hotărâre
privind aprobarea organigramei și statului de funcții pentru Camera Agricolă Județeană
Mureș, cu mențiunea că aceste modificări s-au făcut cu respectarea prevederilor
Legii nr.188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu
modificările și completările ulterioare și se încadrează în dispozițiile
Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.63/2010.
DIRECTOR
EXECUTIV,
Gușatu
Ileana