ROMÂNIA                                                            

JUDEȚUL MUREȘ                           

  CONSILIUL JUDEȚEAN

  

 

 

  HOTĂRÂREA  NR. _____

din 24 septembrie 2009

 

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate 

al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș

 

 

 

  Consiliul Județean Mureș,

            Văzând Expunerea de motive nr. 3240 din 03.09.2009 a Direcției Județene de Evidența Persoanelor Mureș, prin care se propune spre aprobare modificarea statului de  funcții al Direcției Județene de Evidența Persoanelor Mureș,

         Având în vedere avizul favorabil acordat de  Agenția Națională a Funcționarilor Publici nr. 1901232/24.VIII.2009;

         În conformitate cu prevederile art. 107 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, H.G.nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici,  precum și ale art. 45 din Ordonanța Guvernului nr.6/2007 privind reglementarea drepturilor salariale și a altor drepturi ale funcționarilor publici pentru anul 2007, aprobată prin Legea nr.232/2007, cu modificările și completările ulterioare; 

         În temeiul art.97 alin.(1)  din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

 

hotărăște :

 

         Art.1.(1) Se aprobă transformarea unor funcții publice de execuție din cadrul aparatului de specialitate al Direcției Județene de Evidența Persoanelor Mureș, ca urmare a promovării, după cum urmează:

- Consilier, clasa I, grad principal, treapta 1 în Consilier, clasa I, grad superior, treapta 3.

- Referent, clasa a III-a, grad principal, treapta 1 în Referent, clasa a III-a, grad superior, treapta 3.

 (2) Statul de funcții al aparatului de specialitate al Direcției Județene de Evidența Persoanelor Mureș, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.3/2005, se modifică în mod corespunzător, la pozițiile 20 și 29.        

         Art.2. De executarea prezentei răspund: Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Relații Publice  și Biroul Financiar-Contabil din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.

 

 

 

                PREȘEDINTE                                               Avizat pentru legalitate

                                                                                         SECRETAR

           Lokodi Edita Emöke                    

                                                                                         Aurelian Paul Cosma     

                                                                                                 

                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

CONSILIUL JUDEȚEAN MUREȘ

DIRECȚIA JUDEȚEANĂ DE EVIDENȚA PERSOANELOR MUREȘ

        ROMÂNIA, MUREȘ, TG.MUREȘ, STR.CĂLĂRAȘILOR NR.26-28,TEL.311822,FAX 311109

 

Nr. 3240 / 03.09.2009                                                                            PREȘEDINTE

 

                                                                                                         Lokodi Edita Emöke

 

 

EXPUNERE DE MOTIVE

la proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș                                                                                                      

 

 

            Prin Hotărârea Guvernului României nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, CAPITOLUL IV, Secțiunea a 2-a privind promovarea în grad profesional, cu modificările și completările intervenite prin Hotărârea Guvernului nr.1173/2008 a fost reglementat modul de promovare în grad profesional superior pe bază de examen/concurs pentru funcționarii publici, în limita funcțiilor publice rezervate promovării din planul de ocupare și în limita fondurilor bugetare.

            În cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș  două persoane au îndeplinit condițiile legale pentru a participa la examenul organizat în vederea promovării în grad profesional imediat superior celui deținut. Compartimentul de specialitate a procedat la organizarea examenului de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, în conformitate cu H.G.nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, modificată și completată prin H.G.nr. 1173/2008. Prin dispoziția Directorului executiv al D.J.E.P. Mureș nr. 23/01.07.2009, a fost stabilită comisia de examen, data susținerii examenului și bibliografia.

            Comisia de examen a procedat la verificarea îndeplinirii condițiilor necesare pentru participarea la examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, de către funcționarii publici înscriși la examen, precum și la examinarea prin proba scrisă și interviu a acestora.

            Pe baza rezultatelor examinării și a documentației din dosar comunicate Agenției Naționale a Funcționarilor Publici s-a acordat „AVIZ FAVORABIL” nr. 1901232 din 24 august 2009 transformării  posturilor, astfel:

1.      Consilier, clasa I, grad principal, treapta 1 în Consilier, clasa I, grad superior, treapta 3.

2.      Referent, clasa a III-a, grad principal, treapta 1 în Referent, clasa a III-a, grad superior, treapta 3

            Văzând cele de mai sus, propunem aprobarea proiectului de hotărâre privind modificarea statului de funcții al  Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.                                       

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,                                                Consilier resurse umane,

            Ilieș Ioan                                                                          Pușcaș Maria

                           

 

P.M./2ex.