ROMÂNIA                                                                 PROIECT

       JUDEȚUL MUREȘ                                

    CONSILIUL JUDEȚEAN

  

 

 

 

 HOTĂRÂREA  NR. _____

din 30 octombrie 2008

 

privind modificarea statului de funcții al aparatului de specialitate

al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș

 

 

   Consiliul Județean Mureș,

            Văzând Expunerea de motive nr. 3179 din 06.10.2008 a Direcției Județene de Evidența Persoanelor Mureș, prin care se propune spre aprobare modificarea statului de  funcții al Direcției Județene de Evidența Persoanelor Mureș,

          Având în vedere avizul favorabil acordat de  Agenția Națională a Funcționarilor Publici nr. 1453139/29.09.2008;

          În conformitate cu prevederile art. 90 din Legea nr.188/1999 privind Statutul Funcționarilor Publici, republicată, precum și ale prevederilor art. 9 din Ordonanța Guvernului nr.6/2007 privind reglementarea drepturilor salariale și a altor drepturi ale funcționarilor publici pentru anul 2007, modificată prin O.G.nr.9/2008;

          În temeiul art.97 alin.(1)  din Legea administrației publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

 

 

hotărăște :

 

            Art.1. Se modifică statul de funcții al aparatului de specialitate al Direcției Județene de Evidența Persoanelor Mureș, conform anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre.

          Art.2.  Anexa nr. 2  la HCJM nr. 3/2005 se modifică în mod corespunzător.

Art.3.  De executarea prezentei răspund Compartimentul Juridic, Resurse Umane, Relații Publice  și Biroul Financiar-Contabil din cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.

 

         

 

 

                 PREȘEDINTE

 

           Lokodi Edita Emoke               

                                                                                            Avizat pentru legalitate

                                                                                                      SECRETAR

                                                                                               Aurelian Paul Cosma     

 

CONSILIUL JUDEȚEAN MUREȘ

DIRECȚIA JUDEȚEANĂ DE EVIDENȚA PERSOANELOR MUREȘ

        ROMÂNIA, MUREȘ, TG.MUREȘ, STR.CĂLĂRAȘILOR NR.26-28,TEL.311822,FAX 311109

 

Nr. 3179 / 06.10.2008                                                                             A V I Z A T

                                                                                                                 SECRETAR

                                                                                                          Aurelian Paul Cosma

 

 

 

 

EXPUNERE DE MOTIVE

la proiectul de hotărâre privind  modificarea  anexei nr.1 la Hotărârea Consiliului Județean Mureș nr.3/20.01.2005, privind statul de funcții al aparatului propriu de specialitate al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș                                                                                                       

 

 

            Prin Ordinul nr. 1900/2007 emis de președintele Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, s-a aprobat Regulamentul – Cadru pentru organizarea examenului de promovare în clasă a funcționarilor publici, încadrați pe funcții publice cu nivel de studii inferior, care absolvă o formă de învățământ de lungă sau scurtă durată, în specialitatea în care își desfășoară activitatea;

            În cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș o persoană a  absolvit o formă de învățământ superior de lungă durată, în specialitatea în care își desfășoară activitatea. Compartimentul de specialitate a procedat la organizarea examenului de promovare în clasă, în conformitate cu Ordinul nr.1900/2007 astfel, prin dispoziția Directorului executiv al D.J.E.P. Mureș nr. 26/08.08.2008, a fost stabilită comisia de examen, data susținerii examenului și bibliografia.

            Comisia de examen a procedat la verificarea îndeplinirii condițiilor necesare pentru participarea la examenul de promovare în clasă stabilite prin dispozițiile legale de către funcționarii publici înscriși la examen, precum și la examinarea prin proba scrisă și interviu a acestora.

            Pe baza rezultatelor examinării și a documentației din dosar comunicate Agenției Naționale a Funcționarilor Publici s-a acordat „AVIZ FAVORABIL” nr. 1453139 din 29 septembrie 2008 transformării postului din funcția publică de referent clasa a III-a grad superior treapta 3 în funcție publică de consilier clasa I grad principal treapta 3.

            Văzând cele de mai sus, propunem aprobarea proiectului de hotărâre privind modificarea statului de funcții al  Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Mureș.                                       

 

 

DIRECTOR EXECUTIV,                                                Consilier resurse umane,

            Ilieș Ioan                                                                          Pușcaș Maria

 

 

 

                  P.M./2ex.