R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 79
din 29 aprilie 2010
privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai investiției "Amenajare și reabilitare pentru conversie spațiu, din spațiu hotelier în spațiu administrativ"

Consiliul Județean Mureș,
Văzând expunerea de motive nr.5830/23.IV.2010 a Direcției Tehnice Drumuri, Poduri Județene și Investiții privind "Amenajare și reabilitare pentru conversie spațiu, din spațiu hotelier în spațiu administrativ", precum și avizele comisiilor de specialitate,
Potrivit prevederii art.44 din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare,
În temeiul prevederilor art.97 alin (1) din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală, republicată, cu modificările și completările ulterioare,

hotărăște:

Art.1. Se aprobă documentația tehnico-economică a investiției "Amenajare și reabilitare pentru conversie spațiu, din spațiu hotelier în spațiu administrativ", cu indicatorii tehnico-economici în valoare totală de 3.817,88 mii lei din care C+M 2.943,89 mii lei echivalent cu 893,13 mii Euro din care C+M: 688,68 mii Euro, conform devizului general cuprins în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Pentru realizarea investiției răspunde Direcția Tehnică Drumuri, Poduri Județene, Investiții cu asistența direcțiilor de specialitate din cadrul Consiliului Județean Mureș.

 

PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emőke
  Contrasemnează
SECRETAR
Aurelian Paul Cosma

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Nr. 5830/23.IV.2010
Dosar nr.VII/C3

EXPUNERE DE MOTIVE
privind aprobarea documentației tehnico-economice și a indicatorilor tehnio - economici ai investiției "Amenajare și reabilitare pentru conversie spațiu, din spațiu hotelier în spațiu administrativ"

În Programul de investiții pe anul 2009 al Consiliului Județean Mureș au fost prevăzute fondurile necesare pentru realizarea Studiului de fezabilitate și proiectului tehnic pentru "Complex Parc".
Contractul de servicii de proiectare a fost atribuit conform OUG 34/2006 operatorului economic SC SPIRI COM SRL din București, la valoarea de 119 579,58 lei fără TVA.

Situația existentă:
Clădirea a fost construită in anul 1984, are un regim de înălțime de S+P+3E și a avut destinația inițială de complex hotelier, fără elemente arhitecturale deosebite cu pereți structurali din beton armat, cu o suprafață construită de 1939 m2 și o suprafață desfășurată de 7606 m2. Din punct de vedere funcțional, clădirea este structurată cu spații tehnice și de depozitare la subsol (spălătorie, puncte termice -2, centrală ventilație, agregat frigorific, spațiu ALA etc), spații alimentație publică și anexele aferente funcționării normale a acestora (restaurant, bucătărie, un bar și alte spații pentru depozitarea și prepararea alimentelor) iar la etajele 1, 2 si 3 spații de cazare.
Spațiile de cazare se compun din camere de locuit prevăzute cu grup sanitar individual pentru etajele 2 si 3 și parțial pentru etajul 1. La etajul 1 sunt și alte tipuri de destinații: spații de locuit de tip apartament , o sală și un salon de protocol, un oficiu și un birou.
Conform proiectului elaborat suprafața utilă va fi de 4938,2 m2, structura de rezistență rămâne neschimbată realizându-se doar compartimentări la parter și etajul I, fiind necesară realizarea următoarelor categorii de lucrări:
- reparații la acoperiș (1037mp) prin înlocuirea elementelor de șarpantă deteriorate și la învelitoarea din țiglă;
- se va revizui, repara și vopsi tâmplăria interioară și exterioară din lemn și metalică
- se vor înlocui placajele de faianță și gresie în toate grupurile sanitare
- pardoselile de mozaic de pe holuri și scări se vor păstra, se vor repara și șlefui
- pardoselile de parchet din camere se vor șlefui și lăcui
- pereții si tavanele se vor curăța de zugrăveala pe baza de humă, se vor face reparații locale și se vor executa zugrăveli cu vopsea lavabilă de interior.
- instalația electrică de iluminat va fi înlocuită și vor fi prevăzute instalații noi de curenți slabi în concordanță cu funcțiunile prevăzute.
- s-a prevăzut instalație de ventilație pentru menținerea microclimatului necesar păstrării documentelor și cărților și pentru adăpost ALA
- se vor schimba toate obiectele sanitare împreună cu racordurile de alimentare cu apa caldă și rece, racordurile de canalizare și robineți de trecere.
- se vor înlocui radiatoarele vechi din fonta cu altele noi din oțel, iar distribuția și coloanele de alimentare cu agent termic se vor înlocui in totalitate. Pentru asigurarea apei calde menajere s-a propus montarea unui boiler cu preparare indirectă.
- în zona de cazare, se va urmări ca alimentarea cu apă să fie contorizată separat pe consumatori, iar alimentarea cu agent termic a radiatoarelor se va contoriza cu repartitoare.
- se va monta un elevator pentru asigurarea deplasării persoanelor cu handicap locomotor.
Utilitățile se vor asigura din branșamentele existente, cu modificările necesare pentru noua destinație.

Funcțiuni noi propuse
Conform temei de proiectare și având în vedere noua destinație a clădirii, aceasta va avea următoarele funcțiuni:
La subsol se vor amenaja spații necesare pentru arhivă si depozitare de cărți
La parter se vor amenaja:
- Biblioteca dotată cu cărți străine cu 6 cabinete multimedia izolate fonic;
- Biblioteca de științe administrative și juridice;
- Cabinet de lectură și studiu individual cu o suprafață de 26.4 mp;
- Centru de Informare Comunitară cu o suprafață de 86.8 mp care va fi dotat cu 10 birouri pentru consultarea periodicelor, pentru studiu și informare;
- Sala de conferințe cu posibilitatea de compartimentare temporară in 3 încăperi dotată cu mobilier modular și vitrine pentru expoziții;
- Centru de Marketing si comunicare cu presa, cu o suprafață de 20.48 mp;
- Centru Multimedia, cu o suprafață de 39.2 mp
- s-a menținut spațiul destinat recepției, toate grupurile sanitare, garderoba, bufetul de 60 de locuri, depozit bufet, sala de mese personal si oficiu;
La etajul I și II se vor amenaja un nr. de 38 birouri păstrându-se grupurile sanitare existente pentru fiecare birou.
La etajul III vor fi amenajate un număr de 7 birouri, și 8 spații de cazare.

Valoarea totală cu TVA a lucrărilor de amenajare și reabilitare, conform devizului general, este: 3.817,88 mii lei din care C+M: 2.943,89 mii lei, echivalent cu 893,13 mii Euro din care C+M: 688,68 mii Euro.
Durata de realizare a investiției se estimează la 12 luni. Finanțarea investiției se va asigura din bugetul local.

 

VICEPREȘEDINTE
Cristian Chirteș

 

DIRECTOR
ing. Márton Katalin