R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 83
din 27 iulie 2006
privind modificarea statului de funcții al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș

Consiliul Județean Mureș,
Având în vedere Expunerea de motive nr. 8395 /27.06.2006 a Serviciului Resurse Umane, Consilieri Președinte privind modificarea statului de funcții al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș,
În conformitate cu prevederile Legii nr.188/1999, privind Statutul funcționarilor publici republicată, ale Legii nr. 251/2006 pentru modificarea și completarea Legii nr.188/1999, privind Statutul funcționarilor publici, ale Ordonanței Guvernului nr. 2/2006 privind reglementarea drepturilor salariale și a altor drepturi ale funcționarilor publici, pentru anul 2006, precum și ale Ordonanței Guvernului nr. 3/ 2006, privind creșterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000, privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar,
În temeiul prevederilor art. 104 alin.(2) lit."c" și art.109 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală,

hotărăște :

Art.1. Se aprobă modificarea statului de funcții al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș, conform anexei alăturate, care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează Serviciul Resurse Umane, Consilieri Președinte și Direcția Economică.

 

PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emőke
  Contrasemnează
SECRETAR
Ioan Togănel

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Serviciul Resurse Umane,
Consilieri Președinte
Nr. 8395 /27.06.2006
Dosar II B/2

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind modificarea statului de funcții al aparatului propriu al Consiliului Județean Mureș

Față de statul de funcții al aparatului propriu, aprobat de către Consiliul Județean Mureș prin hotărârea nr. 34 din 7 aprilie 2005 în Anexa 2, modificată în data de 27 octombrie 2005 prin hotărârea nr. 136, propunem următoarele modificări:
- cuprinderea persoanei numite în funcția publică de secretar general în categoria funcționarilor publici de conducere și schimbarea funcției de secretar general din statul de funcții, în funcția publică de secretar al unității administrativ - teritoriale, ca urmare a modificării clasificării funcțiilor publice, prin Legea nr. 251/4 iulie 2006, pentru modificarea și completarea Legii nr.188/1999, privind Statutul funcționarilor publici;
- transformarea a două funcții publice de execuție de consilier debutant în funcții publice de consilier grad asistent, treapta 3, ca urmare a finalizării perioadei de stagiu a doi funcționari publici, din cadrul Serviciului Buget, Finanțe și Venituri, respectiv din Serviciul Investiții. Ordonanța nr. 2/ 2006, privind reglementarea drepturilor salariale și a altor drepturi ale funcționarilor publici pentru anul 2006, la art. 9 (1), precizează faptul că promovarea persoanelor încadrate în funcția de debutant se face prin transformarea postului pe care acestea sunt încadrate, cu obligația instituției de a comunica Agenției Naționale a Funcționarilor Publici modificările respective, în termenul legal;
- transformarea unei funcții publice de execuție de consilier, din cadrul Compartimentului Relații Externe și Mass Media în funcție specifică de manager public, în baza prevederilor Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 56/2004 privind crearea statutului special al funcționarului public denumit manager public, aprobată prin Legea nr. 452/2004, cu avizul favorabil al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici;
- transformarea unei funcții de execuție de referent treapta I A cu studii medii, în regim contractual de la Compartimentul Baza de Date și Asigurarea Calității, în referent treapta I A, cu studii superioare de scurtă durată, ca urmare a absolvirii studiilor universitare de către titularul postului. Prevederile art. 8 din Ordonanța Guvernului nr. 3 din 12 ianuarie 2006, privind creșterile salariale ce se vor acorda în anul 2006 personalului bugetar salarizat potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 24/2000, privind sistemul de stabilire a salariilor de bază pentru personalul contractual din sectorul bugetar, reglementează încadrarea absolvenților învățământului superior, la gradul profesional corespunzător studiilor absolvite;
- transformarea unui post de șofer III în post de îngrijitor I, la Direcția Economică - Serviciul Administrativ, Gospodărire, pentru imobilul de la Week End, situat în Târgu Mureș, str. Plutelor nr. 2.
Văzând cele de mai sus, propunem aprobarea proiectului de hotărâre și anexa privind modificarea statului de funcții pentru aparatul propriu al Consiliului Județean Mureș.

 

Șef serviciu,
Gâlea Elena

 

VĂZUT
PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emöke