R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 25
din 7 aprilie 2005
privind închirierea unor spații din imobilul situat în Tg.Mureș, str.Călărașilor nr.46

Consiliul Județean Mureș,
Analizând Expunerea de motive nr.3770/06.04.2005 a Direcției Buget-Finanțe și Asistență Economică,
În conformitate cu art.14 din Legea nr.213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia,
În temeiul prevederilor art.109 din Legea nr.215/2001 privind administrația publică locală,

hotărăște:

Art. 1. (1) Se aprobă închirierea a 6 camere în suprafață totală de 97,02 mp, la parterul imobilului situat în Tg.Mureș, str.Călărașilor nr.46, către Primăria Municipiului Tg.Mureș, pentru funcționarea Poliției Comunitare.
(2) Perioada închirierii este de 4 luni.
(3) Prețul închirierii va fi stabilit prin contractul încheiat între Consiliul Județean și Primăria Municipiului Tg.Mureș, în conformitate cu tarifele de bază lunare/mp, aprobate prin Hotărâre de Consiliu Județean.
Art.2. Bunurile de natura mijloacelor fixe și obiectelor de inventar, aferente spațiilor închiriate și care fac parte din patrimoniul Corpului Gardienilor Publici, vor fi date în folosință gratuită de către acesta, Primăriei Municipiului Tg.Mureș, pe perioada închirierii.
Art.3. Pe baza prezentei hotărâri se diminuează suprafața închiriată Corpului Gardienilor Publici, modificându-se în mod corespunzător contractul încheiat cu Consiliul Județean.
Art.4. De îndeplinirea prezentei hotărâri răspunde Direcția Buget-Finanțe și Asistență Economică și Corpul Gardienilor Publici.
Art.5. Prezenta hotărâre se comunică Direcției Buget-Finanțe și Asistență Economică, Corpului Gardienilor Publici și Primăriei Municipiului Tg.Mureș.


PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emöke
  Contrasemnează
SECRETAR GENERAL
Togănel Ioan

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Direcția Buget-Finanțe și
Asistență Economică
Nr. 3770/06.04.2005

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind închirierea unor spații din imobilul situat în Tg.Mureș, str.Călărașilor nr.46

Corpul Gardienilor Publici Mureș, instituție publică autofinanțată, se află sub autoritatea Consiliului Județean și își desfășoară activitatea în imobilul situat în Tîrgu Mureș, str.Călărașilor, nr.46, pe baza unui contract de închiriere încheiat cu Consiliul Județean Mureș.
În conformitate cu prevederile Lg.371/2004, privind înființarea, organizarea și funcționarea Poliției Comunitare, la nivelul municipiilor, orașelor și comunelor se poate înființa Poliția Comunitară, ca serviciu public de interes local, specializat.
Termenul prevăzut inițial pentru reorganizarea Corpului Gardienilor Publici, respectiv 1 aprilie 2005, a fost amânat până la 30 noiembrie 2005, pe baza OUG:nr.23/24.03.2005.
Prin respectiva Ordonanță s-au adus și alte modificări și completări ale Legii, printre care și posibilitatea organizării unui serviciu public la nivelul județului, pentru paza obiectivelor de interes județean (până la termenul limită 30 noiembrie 2005).
Menționăm că Primăria Tîrgu Mureș, aplicând prevederile inițiale ale Legii nr.371/2004 a înființat deja Poliția Comunitară ce are ca principală atribuție activitatea de ordine și liniște publică, astfel că, timp de câteva luni vor funcționa în paralel atât Poliția Comunitară la nivel de municipiu, cât și Corpul Gardienilor Publici, care urmează să fie desființat până la 30 noiembrie 2005.
Având în vedere că, pentru moment, municipiul Tîrgu Mureș nu are pregătit un spațiu de funcționare a Poliției Comunitare, luând în considerare restrângerea progresivă a activității Corpului Gardienilor Publici, până la înființarea serviciului public județean de pază a obiectivelor,se propune închirierea pe timp limitat (4 luni), a 6 camere din imobilul situat în Tîrgu Mureș, str. Călărașilor nr 46, pentru activitatea Poliției Comunitare a municipiului, și diminuarea corespunzătoare a suprafeței aferente Corpului Gardienilor Publici.
Având în vedere motivele expuse, se propune aprobarea proiectului de hotărâre alăturat.

 

DIRECTOR
Bartha Iosif
  VĂZUT,
VICEPREȘEDINTE,
Groza Emil