R O M Â N I A
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN

HOTĂRÂREA NR. 125
din 29 septembrie 2005
privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcției Județene de Pază Mureș

Consiliul Județean Mureș,
Analizând Expunerea de motive nr. 11307/22.09.2005 a Direcției Economice,
Având în vedere prevederile art.4 al HCJ nr.88/4.08.2005 privind înființarea Direcției Județene de Pază Mureș, prin reorganizarea Corpului Gardienilor Publici,
În conformitate cu prevederile art.104 alin.(1),lit.b și în temeiul art.109 din Legea nr. 215/2001 privind administrația publică locală,

hotărăște:

Art.1 Se aprobă Regulamentul de organizare și funcționare a Direcției Județene de Pază Mureș, conform anexei care face parte din prezenta hotărâre.
Art.2 De îndeplinirea prevederilor prezentei hotărâri răspunde conducerea Direcției Județene de Pază Mureș.
Art.3 Prezenta hotărâre se comunică Direcției Eonomice și Direcției Județene de Pază Mureș.

 

PREȘEDINTE
Lokodi Edita Emöke
  Contrasemnează
p.SECRETAR GENERAL
Viorel Iosib
Director executiv

 


ROMÂNIA
JUDEȚUL MUREȘ
CONSILIUL JUDEȚEAN
Direcția Economică
Nr.11307/22.09.2005

EXPUNERE DE MOTIVE
la proiectul de hotărâre privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Direcției Județene de Pază Mureș

Direcția Județeană de Pază Mureș, se înființează începând cu data de 1 octombrie 2005, în baza HCJ nr.88/4.08.2005, prin reorganizarea Corpului Gardienilor Publici.
Noua Direcție va funcționa ca instituție publică cu personalitate juridică subordonată Consiliului Județean, cu buget de venituri și cheltuieli propriu, realizat prin autofinanțare, pe baza contractelor încheiate cu beneficiarii serviciilor de pază prestate.
Cu data de 1 octombrie 2005 se desființează Corpul Gardienilor Publici Mureș, patrimoniul acestuia preluându-se prin protocol de către Consiliul Județean , care urmează a-l repartiza conform legii, serviciului public județean de pază și Polițiilor Comunitare înființate de către consiliile locale la nivelul unităților administrativ teritoriale.
Prin HCJ nr.88/4.08.2005 s-a aprobat și organigrama noului serviciu public, la un număr de 341 persoane, statul de funcții, bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2005.
La actuala ședință de consiliu județean se propune spre aprobare Regulamentul de organizare și funcționare a Direcției Județene de Pază, obligatoriu pentru funcționarea instituției, document care conține prevederi referitoare la obiectul de activitate, structura organizatorică, conducerea și personalul, alte prevederi referitoare la modul de desfășurare a serviciului de pază .

Având în vedere motivele prezentate mai sus, supunem analizei și aprobării proiectul de hotărâre alăturat.

 

DIRECTOR,
Bartha Iosif

 

Văzut,
VICEPREȘEDINTE
Emil Groza